電影影片版本



熊的傳說On my wayPhil Collins版本


On My Way - 熊的傳說


英中對照歌詞:



Tell everybody I'm on my way

告訴每人我馬上就走

New friends and new places to see

看見的新朋友和新地方

With blue skies ahead yes

由於藍色的天空在前面是

I'm on my way 

我馬上就走

And there's nowhere else

並且沒有其他地方有

That I'd rather beTell everybody I'm on my way

我寧願beTell我馬上就走的每人

And I love every step I take

並且我愛我採取的每種措施

With the sun beating down yes

由於太陽是強烈地照射下來

I'm on my way

我馬上就走

And I can't keep this smile off my face'Cause there's nothing like seeing 

並且我不能使這個微笑避開我的

face'Cause

沒有什麼及得上看見

Each other again

再次的彼此

No matter what the distance between

不管什麼距離在之間

And the stories that we tell 

以及我們告訴的故事

Will make you smile

將使你微笑

Oh it really lifts my heart

噢,它真的舉起我的心

So tell 'me all I'm on my way

因此告訴'我全部我馬上就走

New friends and new places to see

看見的新朋友和新地方

And to sleep under the stars

並且睡在星下

Who could ask for more?

誰能要求更多?

With the moon keeping watch over me

not the snow, not the rain

由於看管menot的月亮雪,並非雨

Can change my mind

能改變主意

The sun will come out, wait and see

太陽將出來,等等看

And the feeling of the wind in your face

以及在你的臉裡的風的感覺

Can lift your heart 

能舉起你的心

Oh there's nowhere I would rather be

'Cause I'm on my way now-well and truly 

噢,沒有地方我寧願be'Cause I現下好在我的模式上,而真地

I'm on my way now

(I'm on my way now)

REPEAT

Tell everybody I'm on my way

我現下在我的模式上(我現下在我的模式上) 

REPEATTell

我馬上就走的每人

And I just can't wait to be there

並且我剛剛迫不急待要在那裡

With blue skies ahead yes

由於藍色的天空在前面是

I'm on my way

我馬上就走

And nothing but good times to share

so tell everybody I'm on my way

並且只shareso的好時機告訴每人我馬上就走

And I just can't wait to be home 

並且我剛剛迫不急待要在家

With the sun beating down yes

由於太陽是強烈地照射下來

I'm on my way

我馬上就走

And nothing but good times to show

以及只顯示的好時機

I'm on my way 

我馬上就走

Yes, I'm on my way

是的,我馬上就走 

-------------------------------------------------

這是美國迪士尼電影裡面 熊的傳說 的插曲

Phil Collins真的是太棒了!!

我喜歡他的歌!上次有發表一個他唱泰山插曲的音樂

摁!真的很棒

因為很好聽

分享給大家聽!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 reslst50m 的頭像
    reslst50m

    微笑過日子~

    reslst50m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()