Pretty boy

歌手:M2M(窈窕美眉)

專輯:Shades Of Purple

------------------------------------

[ 英文歌詞 ]



I lie awake at night

See things in black and white

I've only got you inside my mind

You know you have made me blind



I lie awake and pray

That you will look my way

I have all this longing in my heart

I knew it right from the start



*Oh my pretty pretty boy I love you

Like I never ever loved no one before you

Pretty pretty boy of mine

Just tell me you love me too

Oh my pretty pretty boy



I need you

Oh my pretty pretty boy I do

Let me inside

Make me stay right beside you



I used to write your name

And put it in a frame

And sometime I think I hear you call

Right from my bedroom wall



You stay a little while

And touch me with your smile

And what can I say to make you mine

To reach out for you in time ( * )



Oh pretty boy

Say you love me too



----------------------------------



[ 中文歌詞 ]



我整晚都清醒著躺著

每件事我都一清二楚

我只想把你留在我心裡

你知道嗎?你已讓我迷失了



我躺著並且祈求

我要你注視著我

我已在心裡渴望很久

我知道,這一開始就對了



喔!我的優質男孩,我愛你

我從來不曾這樣的愛過一個人

我的優質男孩

只要告訴我,你也愛著我

喔!我的優質男孩



我需要你

喔!我的優質男孩

讓我在你心裡吧

就讓我待在你的身旁



我曾常寫下你的名字

並把它放在相框中

有時我想我聽到你在叫我

就從我的臥室的牆上傳來



你只待了一下子

還用那笑容觸動了我

而我要說什麼來及時

的觸碰到你心裡



喔!我的優質男孩

說你也愛我吧!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 reslst50m 的頭像
    reslst50m

    微笑過日子~

    reslst50m 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()